28 januari 2011



4 kommentarer:

  1. Ursnygg användning av promarkers och apelsinerna rockar loss. Du borde kolla upp en slags pennor som heter typ uni POSCA-markers, dom finns i starka färger och fäster på allt och går inte bort. Jag målade knasiga mönster på min mobil med en vit sådan! Man kan säkert även använda dom till att måla över oljemålningar med. Jag diggar onlinetidningen, ska garanterat bidra med en eller annan serie när inspirationen flyter till!

    SvaraRadera
  2. Viggos kommentar är svårtolkad, men jag gillar den! Pyramidfingrar äger, skarpa skm klor, men ändå inte! Tror minsann att jag ska inhandla lite nya pennor, alltid lite kul och givande. Det är ju en härlig känsla att måla med sprillans nya pennor! Tack för tipset Elin (min mobil behöver fräschas upp!!!) Låter NICE! :)

    SvaraRadera